od 6.2. každé úterý plavání (místo TV v tělocvičně) - sraz v 7:15 v šatně na B1 (ranní družina přistupuje na B10), 7:25 odjezd školním autobusem, návrat na velkou přestávku.

5.4. zápis do prvních tříd, zkrácená výuka 

6.4. dramatická výchova na téma Robinson Crusoe

16.4. knihovnická lekce (Obrázková dobrodružství)

20.4. projektový Den Země

23.4. náhradní plavecké lekce (za 1.5. a 8.5.), 11:30-13:00

24.4. třídní schůzky, B1, třída 3.A

 

V pátek první a druhou hodinu u nás ve třídě byli studenti a připravili si pro nás projekt Robinson. Hráli jsme pantomimu. Dělali jsme vor, oštěp a dojili jsme kozu. Vyrobili jsme si čelenky. Líbilo se mi, že jsme se učili jinak.

Dan

Robinsonova cesta

Projekt byl velmi zajímavý a také poučný. Moc chválím studentky, které to pro nás připravily. Nejvíce se mi líbil začátek, jak jsme leželi a poslouchali moře.

Elen

 O 1. a 2. hodině u nás ve třídě byli studenti a měli pro nás připravený projekt o Robinsonovi. Hráli jsme pantomimu a četli jsme si dopis z láhve. Vyrobili jsme si časopis a ptali jsme se Robinsona na různé otázky. Byly to ty nejlepší 2 hodiny na světě.

Tereza

Vyprávěli nám o Robinsonovi, který byl sám na ostrově. Psali jsme otázky pro Robinsona.

David

1. a 2. hoidina

Přišli k nám studentky, měli jsme dramatickou výchovu. Četli jsme čtvrt knihy Robinson, plnili jsme úkoly, pantominu atd. Vyrobili jsme si čelenku domorodců. Byl k tomu i příběh. Bylo to super. Pochvala studentům.

Tomáš

6. dubna

V pátek k nám přijeli žáci z velké školy. Připravili si pro nás Robinsonův příběh. Měli to moc pěkné. Předváděli jsme pantomimu. Robinson Crusoe zachránil domorodce před kanibaly. A zahnal je. Robinson měl na ostrově mnoho zvířat. Robinson pojmenoval domorodce Pátek. Pátek naučil Robinsona vyrobit domorodou čelenku. Komunikovali pantomimou.

Vanesa

6.4.

V pátek k nám přišly studentky a vyprávěly nám o ostrově bez naděje, kde ztroskotal Robinson. Museli jsme předvádět, že jsme chtěli podojit kozu. Potom jsme vyráběli čelenku z papíru. Pak jsme hodili do láhve papírky, kde jsme měli napsat, koho nebo co bychom si vzali na ostrov.

Jana

6.4. o 1. a 2. hodině

Dělali jsme čelenky a na ty čelenky jsme dávali peří. A dělali jsme ještě pantomimu, jak četli ten článek.

Kača

V pátek 6. dubna za námi do školy přijeli studenti. V pátek jsme vyráběli čelenky. Byly tam čtyři studentky. Vyprávěli nám o tom, jak byl Robinson sám na ostrově. Moc se mi to líbilo.

Hanka

V pátek 6.4. jsme měli dramatickou hodinu. Byla to zábava. Vyráběli jsme čelenky a zažili jsme dobrodružství.

Fík

V pátek to bylo super. Dělali jsme časopis a zachraňovali jsme Pátka. A psali, co bychom si vzali na ostrov bez naděje.

Libor

Měli jsme projekt Robinsonův ostrov. V 1. hodině jsme ukazovali pantomimu. V 2. hodině jsme vyráběli čelenky.

Aneta

Líbilo se mi, jak jsme dělali reportéry. Líbilo se mi taky vyrábění čelenek. Hlavně bylo nejlepší, že jsme se nemuseli 2 hod. učit.

Vítek

Velmi dobrá házená 

 

Dne 20.3. byl školní turnaj v házené. První zápas jsme prohráli 4:5. Po dlouhé době mi Vít řekl: ”Zahrajeme se tu hru, kterou jsme hráli minule.” Další zápas jsme vyhráli 11:0. O velké přestávce se přidal celý náš tým. Potom jsme zase hráli a vyhráli jsme 15:0. Když jsme hráli naposledy, tak jsme vyhráli více než 17:0.

 

Ríša Pizur

V listopadu kluci z naší třídy vyrobili z lega nápis Jágr a pohár 3D. Výrobek jsme vyfotili a poslali do soutěže ze Sazka olympijského víceboje. A v lednu nám volali organizátoři, že jsme VYHRÁLI ÚČAST V OLYMPIJSKÉM PARKU v Ostravě.

15.2. jsme byli v OLYMPIJSKÉM PARKU, kde jsme si vyzkoušeli různé sporty. Moc nás to bavilo.

Rozdělili jsme se do tří skupin a vyzkoušeli si: biatlon, střelbu z pušky, lední hokej, bruslení, kvízy, snowboarding, curling, atletiku a skoky na lyžích.

A fotili jsme se s maskotem (bílým tygrem). Bylo to super!!! Dostali jsme medaile :) A bylo hezky. Nejlepší bylo bruslení. 

Barča Matoušková